Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2011 20:38 - Защо?
Автор: whynot Категория: Лични дневници   
Прочетен: 358 Коментари: 2 Гласове:
0



От доста време ми е интересно какво се случва тук...
Хора разни, идеали всякакви, все ще се намери място и за мен...Нямам идея какво ТОЧНО би ви било интересно, нито дори дали ще имам време да подходя малко по-сериозно към това начинание, но си оставам с доброто желание и радостта от изумително лесната регистрация.
Като начало - бих обявила на всеослушание, че адски много се ядосвам на расизма под всякаква форма. Тези дни, покрай поредната простотия в това отношение, се замислих - толкова лесно ли се манипулира масата и защо само негативните каузи придобиват популярност? По принцип ли сме хейтъри, винаги ли трябва да търсим някой, от когото да сме по-...?
Повечето хора, които познавам, са контактували с максимум един брой турчин/евреин, или изобщо някой, "дето не е от наш"те". Аз не правя изключение. Точно затова се пазя от прибързани обобщения на база религия или етнос. Всеки, който би могъл да обясни омразата си към "другия" аргументирано и откровено, заслужава уважение. Но аргументи за подобна глупост не съм чувала и не ми е ясно кой би могъл да ги измисли.


Тагове:   расизъм,


Гласувай:
0




1. therainss - На база религия не бива да има разделение...
22.05.2011 20:55
...но самата държавна политика от години, умишлено или не, подстрекава към етническо разделение. И някои хора това много добре си ги устройва.
цитирай
2. whynot - Години, но не толкова много. . . Още ...
22.05.2011 21:08
Години, но не толкова много...Още са живи хората, които никога не са се замисляли за това, от какъв етнос е съседът им...важното е било да са "читави" хората...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: whynot
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6563
Постинги: 1
Коментари: 2
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930